Wij leveren

Storytelling

Denk eens terug aan de fijne momenten in je leven. Lange zomeravonden met vrienden of familie, kampvuurtjes aan het strand of barbecues in de tuin. Wat is je bijgebleven van deze momenten, wat herinner jij je hiervan? De fruitige smaak van het lekkere glas wijn of de gemoedelijke muziek op de achtergrond? De sterke verhalen die werden uitgewisseld? Waarschijnlijk niet. Hetgeen wat deze herinneringen vooral terugbrengt, is het fijne gevoel van de algehele sfeer, de beleving van de avond.

Dit fijne gevoel is van het grootste belang in de huidige snel veranderende markt, waarbij consumenten ruime keuze hebben uit tientallen, zo niet honderden aanbieders. Jij moet het onderscheid weten te maken en dat doe je niet alleen met krachtige woorden, maar met het oproepen van een gevoel. Dát geeft jouw merk de daadwerkelijke beleving waardoor de herinnering ontstaat. Maar hoe creëer je zo’n gevoel? De basis ligt bij een sterk verhaal, een verhaal dat ingezet kan worden als uitgangspunt voor iedere communicatieve boodschap.

Wij vertellen jouw boodschap en beschrijven jouw identiteit

Als full service marketingbureau kent 2keer.nl het belang van een solide basis als geen ander. Wij gaan daarom het gesprek met elkaar aan, we leren elkaar kennen, maar we leren jou vooral jezelf kennen. Want om jouw verhaal te schrijven, is een flinke portie zelfkennis noodzakelijk en graven we diep om het goud te ontdekken. Vervolgens zijn het onze content creators die met hun magische vingers iedere gewenste boodschap met de juiste woorden weten om te toveren tot een inspirerend, betekenisvol verhaal. Met de juiste tone of voice en een treffende brandstory roep jij bij je doelgroep precies het gewenste gevoel op waardoor de beleving ontstaat en weet jij op effectieve wijze elke klant om je vinger te winden. En wanneer jouw boodschap goed is en vooral oprecht, wordt deze vanzelf onthouden – en doorverteld.

Ondersteuning bij Storytelling

Ben jij benieuwd op welke manier 2keer.nl jou kan ondersteunen met Storytelling? Wij denken graag met je mee.

Klanten die wij geholpen hebben met Storytelling:

Volvo Harrie Arendsen

Volvo Harrie Arendsen

13 februari 2018

Nederlands Openluchtmuseum

Nederlands Openluchtmuseum

8 juni 2015