CONCEPT & STRATEGIE

CONVERSIEMODEL

Creëren van een toegankelijke verkoopomgeving

Als marketingbureau zien we vaak dat organisaties ‘iets leuks’ willen doen. De meest wilde, grootse plannen worden bedacht, maar verblind door het enthousiasme wordt het daadwerkelijke doel van de campagne uit het oog verloren. Het succes van de campagne is vaak niet meetbaar gemaakt, waardoor moeilijk te achterhalen is hoeveel nieuwe klanten of meer verkopen de campagne nou écht heeft binnengehaald.

Daarom werken we bij 2keer.nl vanuit het door ons ontworpen conversiemodel. In plaats van ‘aan de buitenkant’ te beginnen met een campagne, beginnen wij bij de kern: de conversiekanalen. Dit zijn de kanalen waarbij direct een sale kan plaatsvinden en deze vormen dus het hart van uw organisatie. Om uw wilde, grootse plannen uit te voeren, beginnen we met het optimaliseren van uw conversiekanalen. We creëren een toegankelijke verkoopomgeving voor uw producten of diensten zodat uw klant zich als een kind in een snoepwinkel voelt die hij tot aan de laatste dropsleutel wil leegkopen.

Door gebruik te maken van verschillende trackingtools maken we de resultaten van een campagne meetbaar, waardoor we kunnen achterhalen of de marketinginspanningen ook daadwerkelijk het gewenste resultaat hebben.

Interesse in Conversie model?

Laat ons u adviseren!

Wij willen graag eens een kopje koffie met u drinken en uw mogelijkheden bespreken. Heeft u iets gezien wat u beviel, of bent u benieuwd geworden naar wat 2keer.nl voor uw bedrijf kan betekenen? Laat het ons dan graag weten.

KENNISMAKEN MET 2KEER.NL?