CONCEPT & STRATEGIE

BRANDING

Unique Selling Points maken plaats voor emoties en een authentiek verhaal

Een eerste indruk maak je maar één keer, en dat geldt al helemaal in een competitieve markt waar klanten veelvuldig verleid worden door concurrenten. Doordat een product of dienst al gauw ergens anders goedkoper, sneller of beter te krijgen is, gaan emotionele factoren steeds een grotere rol spelen in het aankoopproces. Het belang van de Unique Selling Points maakt in de marketing langzaam maar zeker meer plaats voor de waarde van emoties en een authentiek verhaal, voortkomend uit een doordachte brandingstrategie.

Wanneer we de keuze hebben uit meerdere opties, zal vaak de keuze gaan naar hetgeen wat voor ons het meest ‘goed voelt’. Dat ‘goed’ is misschien niet altijd expliciet te definiëren, maar wij als marketingbureau weten precies hoe we met de juiste branding een associatie kunnen oproepen die ‘gewoon goed’ voelt.

Door het vertellen van een oprecht verhaal dat meteen de gewenste associaties oproept bij uw doelgroep, zetten we marketing in om een beleving mee te creëren waarmee wordt ingespeeld op emoties.

Is uw merk toe aan vernieuwing door middel van een branding, of wilt u een nieuwe identiteit introduceren? Ons marketingbureau ondersteunt u bij het creëren van een heldere identiteit door authentiek te blijven en ondertussen de juiste marktbenadering te kiezen. Een sterke (re)branding geeft body aan uw merk; het dient als een sterke basis waarmee iedere marketing/communicatie-uiting een houvast krijgt.

Toe aan een (re)branding?

2keer.nl ontzorgt u volledig

Wij helpen u graag bij de branding voor een nieuw merk of juist de rebranding voor een bestaand merk. Klik op onderstaande knop om contact met ons op te nemen en te horen wat 2keer.nl voor u kan betekenen. 

KENNISMAKEN MET 2KEER.NL?