Cases

Wijnbeleving M

M

Wijnhuis Robbers & van den Hoogen vroeg ons mee te denken over hoe zij een bredere doelgroep aan konden spreken. Wij zijn natuurlijk meteen aan het borrelen geslagen. Binnen het bestaande glansrijke brand hebben wij een nieuw concept ontwikkeld waarop de volgende generatie verder kan bouwen. 

De voorgaande generaties worden geëerd en de klant wordt meegenomen in de rijke familiegeschiedenis van Robbers & van den Hoogen. 

Concept

In het nieuwe concept ´M´ brengen we twee werelden samen: enerzijds het traditionele, authentieke Robbers & van den Hoogen, anderzijds het wijnhuis van de toekomst. Een gouden samenspel van twee tijdperken. Dit glamoureuze concept is een sterk staaltje product beleving. Het familieverhaal wordt verteld door de verschillende zalen en ruimtes te vernoemen naar de vorige generaties. De geschiedenis loopt als rode draad door het verhaal en zorgt voor een gelikte identiteit. 

Identiteit

Voor Robbers & van den Hoogen hebben wij een compleet nieuwe, verpletterende identiteit ontwikkeld. Hierin zijn alle onderdelen van de oude huisstijl meegenomen, maar in een nieuw jasje gestoken. De online etalage van het bedrijf hebben wij flink opgeflufd en voorzien van een gouden wikkel. 

Huisstijlelementen

Wij poetsten de website en het logo van Robbers & van den Hoogen op en gaven het een hedendaags karakter. Ook de huisstijl namen we op de schop. Met respect voor de rijke familiegeschiedenis die dit wijnhuis kent.

Voor het concept M creëerden we een merkboek, daarin zijn de normen en waarden, tone of voice, keuzes die gemaakt zijn rondom communicatie en uitstraling te proeven.

 

Social Media

De content op de social media kanalen van Robbers & van den Hoogen was ook toe aan een opfrisbeurt. De stijl en de inhoud komt nu goed overeen met dat wat het bedrijf uit wil stralen. Wij zoeken graag mee naar de perfecte balans en de meest schitterende opmaak om de klant warm te maken. 

Bouwvlogs

Het publiek moest natuurlijk wel en beetje getaesd worden. Tijdens de verbouwing van het pand hebben wij daarom een ‘bouwvlog’ in het leven geroepen. 2keer.nl denkt graag mee over hoe video op een aantrekkelijke manier ingezet kan worden om een specifieke doelgroep te bereiken.