Wiggers Ross

Wiggers Ross Advocaten & Belastingkundigen ontstond in 2016 vanuit een fusie. Vanuit hun gebundelde kennis en ervaring worden cliënten met grote zorg bijgestaan. Voorop staat dat ze met al hun cliënten op een lijn zitten. En na een kennismaking met 2keer.nl bleek dat ook hier het geval. 2keer.nl stond Wiggers Ross met zorg bij op het gebied van het vernieuwen van de website van het advocatenkantoor. Van logo tot webomgeving; alles werd geperfectioneerd. De extra zorg die 2keer.nl levert, zorgt voor een waardevolle samenwerking.

Huisstijl

De nieuwe huisstijl is een grafische vertaling van de drie belangrijkste kernwaarden van Wiggers Ross. Hiervoor hebben wij kwaliteit, betrouwbaarheid en expertise binnen het vakgebied omgezet in kleur, lettertype en vormgeving. Het gefuseerde kantoor is met recht klaar voor de toekomst.

Logo

De creatie van het nieuwe logo was een voorspoedig proces. Na een enkele onderhandeling werd er een akkoord bereikt waar alle betrokken partijen zich volledig mee identificeerden. Het logo is dan ook een perfecte afspiegeling van het nieuw ontstane kantoor: professioneel, ervaren en persoonlijk.

Fotografie

Om de uitstraling van het nieuwe kantoor visueel te versterken en omdat Wiggers Ross veel waarde hecht aan persoonlijkheid, hebben wij alle medewerkers en de kantooromgeving op foto vastgelegd. Het sluitende bewijs is geleverd én terug te zien op verschillende kanalen, waaronder de nieuwe website.

Website

Omdat twee aparte kantoren hun krachten bundelden, was er behoefte aan een nieuwe, gezamenlijke webomgeving. Van design tot het aanscherpen van de smeuïge SEO-teksten: wij hebben Wiggers Ross bijgestaan in deze zaak en ieder detail zorgvuldig en succesvol onder de loep genomen. Case closed.

AdWords

Met regelmaat verdedigen wij het merk Wiggers Ross, door de meest treffende Google advertenties in beheer te nemen. Wij richten specifieke campagnes voor de individuele rechtsgebieden in, waardoor de absolute meerderheid in aanraking komt met de mogelijkheden van het kantoor.