Wat ze over ons zeggen

“Ik heb geleerd dat de eerste gedachte doorgaans de beste is, dus 2keer.nl zou ik willen samenvatten als kritisch, deskundig en inlevend.”

Frank Arendsen, directeur

Volvo Harrie Arendsen

Een halve eeuw geleden richtte Harrie Arendsen de gelijknamige Volvo garage op. Inmiddels is zoon Frank de tweede generatie Arendsen aan het roer en is het bedrijf uitgegroeid tot vijf vestigingen in de Achterhoek, Liemers en Twente. In 2015 gaf Volvo Harrie Arendsen aan een sterke en consistente richtlijn te wensen waarmee hun merk verder ontwikkeld kon worden. 2keer.nl zorgde met Branding 3.0 niet alleen voor een nieuw jasje, maar leverde een volledige garderobe – het begin van een hechte samenwerking.

Rebranding

Harrie Arendsen was toe aan een solide basis voor de gehele organisatie. Wij haalden het merk daarom door de wasstraat en poetsten het op tot het weer blonk. Met ‘Branding 3.0’ is het autobedrijf voorzien van een ijzersterke basis voor haar klanten en medewerkers, maar vooral voor de toekomst.

Huisstijl (handboek)

Door de visuele aspecten uit de brandmovie met gevoelsmatige aspecten te combineren, creëerden wij een eigentijdse huisstijl die de karakteristieke identiteit van het bedrijf weerspiegelt. Het bijgeleverde huisstijlhandboek garandeert uniformiteit en het juiste gebruik van alle oogstrelende ontwerpen.

Logo

Bij de ontwikkeling van het nieuwe logo hebben wij het origineel voorzien van een lekker, hedendaags verfje. Herkenbaar en geheel in lijn met de nieuwe branding: tijdloos en karakteristiek. In 2018 hebben wij hier een gouden accent aan toegevoegd ter ere van het 50-jarig jubileum.

Pay-off

Wij hebben de passie, visie en missie van Harrie Arendsen vertaald naar een pay-off. Eén krachtige zin die in slechts drie woorden beschrijft wat het bedrijf ademt: “Verdergaan start dichtbij”. Want alleen door mensen om je heen te verzamelen én te koesteren, kun je doorgroeien.

Brandstory

Respect, passie en vriendschap: wij hebben de kernwaarden van Harrie Arendsen omgetoverd tot een goudeerlijke brandstory waar de lezer van smult. De waarde van de medewerkers, de klanten en de auto’s loopt als een rode draad door het verhaal – zij vormen de basis van het succes.

Brandmovie

Om de bedrijfsidentiteit en het -gevoel te versterken, verzorgden wij het script en de realisatie van de brandmovie. Door de woorden te visualiseren en te voorzien van een daadkrachtige voice-over, werd de boodschap versterkt en nóg krachtiger: vriendschap is goud waard, nu en back in the days.

Harrie Arendsen Business

Harrie Arendsen wil het de ondernemer zo makkelijk mogelijk maken met de ‘Business’-tak. Voortgeborduurd op de initiële huisstijl, ontwikkelden wij hiervoor een zakelijke identiteit met logo, huisstijl en rijkelijk gevulde website. Hiermee maakten wíj het Harrie Arendsen zo makkelijk mogelijk en is de cirkel weer rond.

HARRIE magazine

HARRIE is een magazine waar in de regio’s Twente, de Achterhoek en de Liemers ieder jaar reikhalzend naar uitgekeken wordt. Deze luxe uitgave, voor én met klanten en medewerkers, verzorgen wij sinds het eerste uur waarbij iedere pagina gevuld wordt met de állerbeste content. Klik op de afbeelding om het magazine te openen.

2keer.nl Harrie Arendsen magazine

Harrie Arendsen Classics

Oude waarden een nieuwe betekenis geven, bleek een gouden formule voor Harrie Arendsen. Gebaseerd op de reeds opgepoetste identiteit hebben wij daarom een losse huisstijl, logo en website ontworpen voor het nostalgische segment van het autobedrijf. Zonder verleden geen toekomst.

Harrie Arendsen Foundation

Vanuit de wens om mensen te inspireren en (financieel) te ondersteunen, hebben wij Harrie Arendsen bijgestaan bij het oprichten van een Foundation. Door hen alles uit handen te nemen, van het beleidsplan tot het design, konden zij doen waar de stichting om draait: de maatschappij helpen.

2keer.nl Scan Covery Trial

ScanCovery Trial

In 2016 reed het Harrie Arendsen team mee tijdens dit betoverende Scandinavische avontuur. Wij voorzagen hen van een toepasselijk logo en een robuuste huisstijl voor het promotiemateriaal. Robuust waren ook de video’s die wij voorzagen van een stoere edit en distribueerden op Facebook.

Klantentaxi

Om Harrie Arendsen te laten opvallen in de menigte, hebben wij #Vervoerme geïntroduceerd. Mensen die de (als een Amerikaanse taxi gewrapte) luxe Volvo S90 spotten, fotograferen en voorzien van de hashtag op social delen, maken kans op een verzorgde avond uit inclusief chauffeur.

Harrie Arendsen Klantentaxi

Opening Harrie Arendsen Hengelo

In 2017 heeft Harrie Arendsen haar duurzame droom vervuld met (de bouw van) een milieuvriendelijk bedrijfspand. Wij verzorgden de organisatie van de tweedaagse opening en maakten er een (h)eerlijk spektakel van, waarbij maar liefst vierduizend ogen de groene innovaties bekeken.

Marketing on Demand/content

De samenwerking met Harrie Arendsen heeft zich ontwikkeld tot een trouw partnerschap, wij zijn het verlengde van hun eigen marketingafdeling. Zo pennen wij wekelijks (op locatie) de allerlekkerste artikelen neer, interviewen wij klanten met een bijzonder verhaal en zetten wij een verzoek om in een indrukwekkend ontwerp. Wij zijn de volgauto in een drukke Marketingstoet.

2keer.nl Harrie Arendsen content