Cases

Synerlogic

Synerlogic

Synerlogic ontwikkelt, produceert en distribueert al meer dan 110 jaar ingrediënten, (vee)voedingsadditieven, chemie en reinigings- en desinfectiemiddelen. Het 110-jarig bestaan in 2015 was het begin van de reis tussen 2keer.nl en Synerlogic. 2keer.nl organiseerde voor deze mijlpaal hét grootste evenement uit hun carrière. Na deze succesvolle samenwerking gaf Synerlogic bij 2keer.nl aan verder te willen als één merk waar alle bedrijfsonderdelen onder gebracht kunnen worden.

Brandmovie

Alles begint bij Synerlogic. Voor ons begon ‘alles’ met de realisatie van een brandmovie voor het 110-jarig bestaan. Het werd er niet zomaar een. We gaven de groei van Synerlogic een gevoel mee, uitgedrukt in de levensloop van de mens. Hiermee sloegen we een nieuwe levensweg in.

Jubileum event

The sky is the limit. Net zoals de mogelijkheden voor het organiseren van een evenement voor het 110-jarig bestaan. Dat lieten we ons geen 2keer zeggen. We ontwikkelden een klantenreis, met de luchtvaart als uitgangspunt. We made magic in the ‘air’.

envelope_c4_back_open_front_side_air

Ik wil cultuur campagne

‘Ik wil cultuur’ informeert de zelfzuivelaars over de mogelijkheden met culturen en stremsels. Met de nieuwe Sacco-lijn gaat er een wereld voor kaasmakers open. De culturen die geleverd worden geven een authentieke smaak aan kaas.

Via een vaste mailing werden boeren op de hoogte gebracht en gehouden over de laatste culturele hoogstandjes. 

 

Infographic

Wij kicken erop, het ontastbare tastbaar te maken. Met deze kleurrijke infographic  nemen we de zelfzuivelaar mee op een tripje en laten ze snuiven aan de verschillende cultuurmogelijkheden. Wat kan je met melk en yoghurt in combinatie met verschillende culturen creëren? 2keer.nl ging maar al te graag mee op deze reis en bracht met een knipoog in kaart wat je nodig hebt en wat de bereidingstijd is.  

2MacBook-Air-Mockup

Website

Ook online bleef de campagne niet ongezien. De verschillende culturen zijn gevangen in een strak digitaal jasje. 2keer.nl houdt het graag overzichtelijk en toegankelijk, want wat de boer niet kent dat ‘vreet’ hij niet. 

Klik hier om de website te bekijken!