Wat ze over ons zeggen

“Bij de geweldige uitdaging, om de beleving van ons merk over te brengen aan onze liefhebbers, hebben we gebruik gemaakt van de expertise van 2keer.nl. Na een bewezen kwalitatieve oplevering van de Solis brandstory, kijken we uit naar de volgende stap in onze samenwerking.”

Patrick Hegeman, marketing en communicatie manager

Solis Benelux

Solis is een van de belangrijkste fabrikanten en aanbieders van luxe elektrische apparaten en staat al meer dan 100 jaar voor kwaliteit en innovatie. Om alle huishoudens in de Benelux zoveel mogelijk te laten kennismaken met Solis, is 2keer.nl in 2016 aan de slag gegaan met een brandmovie en bijbehorende fotografie. Een jaar later kwam hier het ontwerp van een nieuwe website én marketing on demand bij. Hierdoor werden alle gewenste zeilen bijgezet..

Brandstory

Alleen wanneer je weet wie je wil bereiken, kun je jouw route naar succes uitzetten. Daarom brachten wij het ideale SOLIS-gezin tot leven in een treffende brandstory, waarbij geen detail overgeslagen werd. Met het creëren van deze personae drong de premium bedrijfsidentiteit – luxe, kwaliteit en professionaliteit – vanzelf door tot iedere SOLIS vezel.

Brandmovie

Wij hebben de krachtige woorden uit de brandstory omgezet in een lekkere, visuele verleiding waarbij het ‘IK WIL HET!’ gevoel opgeroepen wordt. Van het, bijna jaloersmakend, gelukkige gezin tot het prachtige interieur en natúúrlijk de luxe SOLIS apparaten: werkelijk alles in deze brandmovie is aantrekkelijk en wil je zelf ook.

Fotografie

Met onze sfeerfotografie heeft SOLIS zich als merk ontwikkeld tot een bron van inspiratie en wordt de professionele identiteit op verschillende kanalen onderstreept. Wij plaatsten de oogstrelende producten in een bijpassende leefomgeving en legden ze vast zoals ze zijn: onmisbaar voor een premium lifestyle.

Webdesign

Om de luxe uitstraling door te trekken naar de website, ontwierpen wij een futuristisch design om je vingers bij af te likken. Het exterieur van dit online platform is hierdoor geheel in stijl van de brandmovie en fotografie én is natuurlijk aangevuld met spannende SEO- teksten voor optimale vindbaarheid.

2keer.nl Solis website

Like a pro

Om de consument te laten kennismaken met de professionele Solis producten, hebben wij voor de gehele Benelux een ‘Like a pro’ campagne ontwikkeld. Van radio tot televisie, van fotografie tot video en van een speciale website tot een retailbrochure; in 2018 was Solis overal, want ook wij gingen te werk  ‘als een pro’.

Marketing on demand

Dat onze samenwerking verder gaat dan ons eigen kantoor, getuigt het feit dat wij sinds medio 2017 wekelijks aanwezig zijn in Apeldoorn. Hier zorgen wij voor unieke content creatie, zowel voor social als de website, en ondersteunen wij bij de daadwerkelijke uitrol van (door ons ontwikkelde) campagnes. Door naadloos in de Solis omgeving te integreren, kunnen we snel schakelen en het grote verschil maken. Ok, en gratis lunchen.

Solis on demand