Rodruza is de laatste jaren veel veranderd. Hoewel een steenfabriek een ouderwets imago heeft is het een moderne organisatie, altijd op zoek naar mogelijkheden om te blijven vernieuwen.
Er wordt hard gewerkt aan het toekomstbestendig maken van het bedrijf, met veel ambitie en een duidelijke koers zitten ze gebakken. Door deze koerswisseling zijn ze hard gegroeid, alleen is de merkidentiteit iets achter gebleven. Er is veel winst te behalen met het duidelijk communiceren van de ambities, alleen zo kunnen zij anderen en hun partners aan boord halen.
De eerste stap in dit traject was de slogan aanpassen. Voorheen was de slogan ‘living bricks’. Het was hierbij niet in één opslag duidelijk wat het precies betekende. Met de ambities en kernwaarden hebben wij deze omgevormd naar, Rodruza. Make it extraordinary. Een krachtige slogan die in drie woorden omschrijft waar ze naar streven.
Esthetiek, exclusiviteit en innovatie moet in iedere uiting naar voren komen. Of het nu een social post, video of een brochure is. Alles moet deze kernwaarden uitstralen. Van beursstands, lijkend op een luxe juwelier, tot brochures. 2keer.nl verzorgt het allemaal voor Rodruza. Van creatieve teksten tot hoogwaardige fotografie, gebundeld in één brochure vol esthetiek.
Zo heeft Rodruza bijvoorbeeld voor het Nationaal Holocaust Namenmonument 102.000 stenen geleverd. De stenen zijn als onderdeel van dit ontwerp in goede samenwerking ontwikkeld en gedoneerd om de 102.000 Joden, Roma en Sinti een naam en een waardige herdenking te geven. Iedere steen toont de naam, geboortedatum en de leeftijd bij overlijden van één van de 102.000 slachtoffers. Alleen daarom moest iedere steen perfectie uitstralen en met uiterste precisie worden geplaatst.
Ben je benieuwd wat 2keer.nl voor jou kan betekenen? Wil je meer weten over ons portfolio? Neem contact met ons op!
via de telefoon 026 20 20 332
via een email info@2keer.nl
Over 2keer.nl
Jansbuitensingel 5
6811 AA Arnhem
026 2020332
info@2keer.nl