Cases

Pondera

Pondera

Misschien wel het best bewaarde geheim van Gelderland. Met een gedreven team aan specialisten gaat Pondera klimaatverandering te lijf. Het bedrijf adviseert in de aanleg van duurzame projecten als windmolenparken. 

Dit bedrijf moét gezien worden. Daarom bliezen wij nieuw leven in Pondera om het bedrijf klaar te stomen voor de toekomst. Een versterkte identiteit met een overzichtelijke, gepolijste webomgeving waarbij de vier elementen centraal staan: water, aarde, vuur en lucht. 

MacBook-Air-Mockup

Lucht en water staan voor onshore en offshore windenergie, vuur staat voor zonne-energie en aarde staat voor geothermie. Deze vier elementen vormen de gouden basis van duurzame energie. Zo kwamen we tot de flitsende pay-off: “elements for energy”. 

De vier elementen zijn verwerkt in de huisstijl. Het DNA van Pondera hebben wij op kunstzinnige wijze vertaald in strakke beeldmerken. 

Wind op land

Geothermie

Wind op zee

Zonne-energie

mockup-iphone

Branded content

De strategie waarmee wij voor Pondera aan de slag zijn gegaan is het produceren en presenteren van branded content. Dit is manier waarop marketing gevoerd kan worden, waarbij de content betaald of in zijn geheel geproduceerd wordt door een bedrijf.

Voor Pondera creëerden wij een strak en snel werkend platform waarop het bedrijf branded content op een aantrekkelijke en professionele manier ten toon kan stellen. Om het platform overzichtelijk en gebruiksvriendelijk te maken ontwikkelden wij een volledig geautomatiseerde tool waarmee content vanuit verschillende bronnen ingeladen kan worden. Wij voeren onze professionaliteit door tot in de kleinste details wat resulteert in schitterend maatwerk.