Wat ze over ons zeggen

“De online communicatie verlevendigen, oftewel, geschiedenis nieuw leven inblazen; dat was het begin van een historische samenwerking met 2keer.nl. Met hun kennis en dosis creativiteit werd het Nederlands Openluchtmuseum nog meer op de kaart gezet. 2keer.nl ziet waar de kansen liggen en speelt hier met spectaculaire acties en online campagnes goed op in. Zelfs het maken van games gaan ze niet uit de weg. 2keer staat steeds weer voor ons klaar!”

Pien Rommens, marketing en communicatie manager

Nederlands Openluchtmuseum

In 1918 wordt Arnhem verrijkt met een heus Openluchtmuseum. Bezoekers worden in het museumpark en de gloednieuwe Canon van Nederland ondergedompeld in de Nederlandse geschiedenis van de afgelopen eeuwen. Ondanks de focus op historie, gaat het museum zelf graag mee met de digitale wensen van deze tijd. Daar hoorde meer bereik op social media bij. 2keer.nl blies de geschiedenis nieuw leven in door het realiseren van tijdloze online campagnes. De wens vijf jaar geleden was het begin van deze historische samenwerking.

Facebookcampagne

Het Nederlands Openluchtmuseum had een doel, wij joegen hem na: tienduizend likes op Facebook behalen. Hierbij was ‘focus de sleutel tot meesterschap’. Met afgebakende trailcampagnes behaalden wij het gouden resultaat én dit was het begin van onze jarenlange samenwerking.

Watersnoodramp game

Met de komst van de Noorse Watersnoodwoning, pakten we meteen groots uit. Het werd anders dan anders, maar onvergetelijk. We realiseerden een online game en vulde dit aan met een social media campagne, zodat niemand meer om het NOM heen kon.

Feestboek

In de FEESTboek campagne kwamen diverse facetten van onze expertise samen. We creëerden een glamorous design, schreven toffe teksten, zetten onze online marketingkennis in en organiseerden een glansrijk evenement. Dit zorgde zowel on- als offline voor een feestje.

Google Grants cursus

Als full-service bureau durven we te zeggen dat we niet alleen goed zijn in bedenken, ontwikkelen en uitvoeren, maar ook in begeleiden. Kennis delen is vermenigvuldigen. We verzorgden een Google Grants cursus en bleven daarna betrokken.

Het Hoge Noorden

Val op in de menigte, think big en wees anders; dat is wat we met Het Hoge Noorden voor ogen hadden. We ontwikkelden een creatieve mailing, maakten een landingspagina, ontwierpen een brochure en pasten SEA toe. Kortom, diverse facetten van ons kunnen, kwamen hier samen.

Helden aan de bal

Je moet schieten, anders kun je niet scoren en dat is wat we deden met de ontwikkeling van de game: ‘Welke voetbalcoach ben jij?’. Via Facebook konden voetbalfans hun dreamteam van voetbalhelden samenstellen. Zo bereikten wij het doel om meer awareness voor de expositie Helden aan de bal te krijgen.