Museum voor Communicatie (COMM)

Aan COMM hoefden wij het belang van goede communicatie niet uit te leggen. Sterker nog; sinds jaar en dag biedt dit Haagse museum een interactieve omgeving waar men alles leert over de invloed van communicatie. Met een grootschalige verbouwing achter de rug, was COMM begin 2018 toe aan meer bekendheid op de zakelijke markt. Want niet alleen de omvangrijke collectie is een absolute aanrader, COMM is tegelijkertijd ook een inspirerende eventlocatie voor congressen, vergaderingen en recepties. En dát moest gecommuniceerd worden aan de gewenste doelgroep. 2keer.nl begreep de boodschap en ging aan de slag!

Video

Bepakt met camera’s en microfoons doken wij het moderne museum in. Het resultaat is een treffende video waarin de evenementenzalen op een aantrekkelijke wijze worden uitgelicht en de sfeerimpressie wordt afgewisseld met interessante weetjes over communicatie. Deze video wordt vervolgens zowel op online als offline kanalen ingezet. Zeer efficiënt, want wist je dat het menselijk brein een visuele boodschap 60.000 keer sneller opneemt dan tekst?

Videokaart

Om op een interactieve manier contact te leggen met de juiste doelgroep, eventbureaus en –managers, ontwikkelden wij een offline kaart waarin de gecreëerde video afspeelt zodra de kaart geopend wordt. Van het ontwerp en de realisatie tot het verzenden van dit unieke communicatiemiddel: wij hadden aan een half woord genoeg en wisten voor COMM de juiste boodschap over te brengen.

 

COMM museum van Communicatie Kauwgom Kaart

Drukwerk

Wist jij dat het kauwen van kauwgom niet alleen zorgt voor een betere concentratie, maar ook voor een betere prestatie? De ontvanger van de luxe COMM kaart wel! Om de zakelijke campagne nog meer kracht bij te zetten, ontwikkelden wij luxe kaarten voorzien van dit weetje, een bedrukt pakje kauwgom en natuurlijk alle informatie over de event mogelijkheden in het museum. Dat is nog eens verfrissend!