HRorganizer

HRorganizer biedt bedrijven de beste selectietools voor recruitment, development en
performance. Vanuit hun kennis staan ze klanten bij op het gebied van HR en zijn ze de
perfecte match tussen kandidaat & werkgever. Omdat op de website niet direct duidelijk
werd wat het bedrijf doet, wilden ze zichzelf online beter uitdrukken om meer klanten
aan te trekken. Wij waren de ‘perfecte match’ om hen hierbij te helpen. Van een
optimalisatie van de website tot het creëren van een gevisualiseerde videokaart; wij
zorgden ervoor dat het merk HRorganizer zichtbaar werd.

Advies optimalisatie en website

Om meer bekendheid te krijgen voor HRorganizer, hebben we het bedrijf in kaart
gebracht door middel van een onderzoek. Aan de hand hiervan hebben wij hen
geadviseerd over de nieuwe koers. Gedurende alle fases stonden wij HRorganizer bij
met advies en optimaliseerden wij de website naar wens.

Animatie

Bij de optimalisatie van een website, horen natuurlijk tools die daarbij helpen. Om de
‘nieuwe identiteit’ vorm te geven, hebben we de essentie van HRorganizer in een verhaal
gegoten door middel van een animatievideo. Deze video is de basis voor de videokaart
die we offline verspreidden.

De videokaart

Om ook offline meer awareness te creëren, ontwikkelden we een verrassende
videokaart. Deze op-het-eerste-oogopslag eenvoudige kaart bevat bij het openslaan een
video met daarin een korte animatie. De ontvanger van de kaart krijgt hierdoor meer
inzicht in wat HRorganizer voor hem of haar kan betekenen.

Adwords & Facebookcampagne

Na de optimalisatie van de website, werd het tijd voor de volgende fase; het inzetten van
online campagnes voor Adwords en Facebook. Wij richten de campagnes in voor de
juiste doelgroep waardoor bedrijven met 500 medewerkers of meer in aanraking komen
met de mogelijkheden van HRorganizer.